ברוכים הבאים למערכת התמיכה של inManage

על מנת לספק תמיכה מהירה ויעילה יותר לפניות שלך, אנו נעזרים במערכת תמיכה זו. כל פנייה לתמיכה מקבלת קוד ייחודי אשר עוזר לנו וגם לך לעקוב אחר התקדמות הטיפול בפנייה. לשם הנוחות, אנו מספקים היסטוריה וארכיון מלאים של הפניות שנשלחו בעבר. כתובת אימייל תקנית הינה חובה לשימוש במערכת.



פתיחת פנייה חדשה

עזור לנו לעזור לך. אנא הזן כמה יותר פרטים מדויקים על מנת שנוכל לעזור לך במהירות וביעילות. לעדכון פנייה שנשלחה בעבר, יש לשתמש בטוס משמאל.

בדיקת סטטוס פנייה

אנו מספקים היטוריה וארכיון מלאים לכל הפניות שנעשו בעבר.



Powered by osTicket